Nowy Ład, nowe zasady opodatkowania udziałowców, osób zarządzających oraz kadry kierowniczej firm delegujących

Data
  • Nowy Ład, nowe zasady opodatkowania udziałowców, osób zarządzających oraz kadry kierowniczej firm delegujących: Spółki komandytowe, spółki kapitałowe, działalność gospodarcza, ryczałt od dochodów ewidencjonowanych. Optymalizacja w zakresie wynagradzania i wypłat zysków w firmach delegujących.

Referenci:

Beata Pawłowska, Brighton&Wood European Employment Lawyers & Advisors, www.BrightonWood.com/ ELYSIUM – Nowoczesne kadry, płace i księgowość dla firm delegujących za granicę, www.Elysium-Europe.eu

Tomasz Major, Brighton&Wood European Employment Lawyers & Advisors, www.BrightonWood.com

Kancelaria Brighton&Wood oraz ELYSIUM Kadry i płace dla firm delegujących obsługują od ponad 20 lat polskie firmy działające na rynkach europejskich. Biuro www.GlobalEmplotment.eu w Berlinie zapewnia polskim firmom pełną asystę na terenie Niemiec, a biuro Brighton&Wood w Brukseli zapewnia pełna obsługę na rynkach BE-NE-LUX i FR. Dokumentacja kadrowa oraz płacowa przygotowywana przez ELYSIUM i Brighton&Wood zapewnia bezpieczeństwo prawne i podatkowe polskim firmom.

Formularz zgłoszenia

Konferencje Online Delegowanie 

Ze względu na praktyczny charakter spotkań liczba uczestników Konferencji Online została ściśle ograniczona do 50 uczestników. Miejsca gwarantowane dla członków IPP są dostępne dla firm, które zgłoszą się w ciągu 3 dni od ukazania się niniejszego zaproszenia. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Z uwagi na praktyczny i techniczny charakter spotkania oraz na ograniczoną liczbę miejsc prosimy przedstawicieli instytucji państwowych, samorządowych, uczelni, organizacji pracodawców, a także kancelarii prawnych i podatkowych o niezgłaszanie się na Konferencję. Adwokatów, radców prawnych i doradców podatkowych zapraszamy na specjalistyczne szkolenia dedykowane dla wolnych zawodów.

Dostępne webinary
Termin
Uczestnicy
Dane do Faktury Vat
Chcę otrzymać fakturę proforma
Dane do kontaktu
Firma Członkowska IPP/EEEV

Zgłoszenie: Przyjęcie zgłoszenia następuje z chwilą otrzymania przez nas wypełnionego formularza z numerem NIP oraz danymi personalnymi uczestnika szkolenia. Jest to równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy EUROPA CROSS BORDER SERVICES LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA a Państwa firmą, a także oznacza akceptację przedstawionych warunków uczestnictwa w szkoleniu.

Potwierdzenie: Potwierdzenia zawierające informację o miejscu szkolenia, harmonogram zajęć i - w przypadku niektórych szkoleń - materiały przygotowawcze, wysyłamy do uczestników szkolenia najpóźniej na 3 dni przed jego rozpoczęciem, na adres mailowy. Jeżeli potwierdzenie ma zostać przesłane do innej niż podana jako uczestnik szkolenia osoby, prosimy zaznaczyć ten fakt w zgłoszeniu.

Wpłata: Prosimy o dokonanie wpłaty na 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia na konto:

Rezygnacja: 7 dni przed datą seminarium bez dodatkowych kosztów.

Ceny obowiązujące na spotkania/moduły:

- 299 EUR/os. + 23% VAT (367,77 EUR) 

Numer rachunku bankowego organizatora: EUROPA CROSS BORDER SERVICES LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa
nr rachunku bankowego: 43 1090 1056 0000 0001 3106 6447
Rezygnacja na 7 dni przed datą seminarium bez dodatkowych kosztów.

Potwierdzenie przelewu (w tytule przelewu data i tytuł szkolenia) prosimy przesłać mailem: 
seminaria@delegowanie.pl 
 

zgoda
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest EUROPA CROSS BORDER SERVICES LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą 00-685 Warszawa, ulica Poznańska 21 lok 48.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych jest EUROPA CROSS BORDER SERVICES LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą 00-685 Warszawa ulica Poznańska 21 lok. 48.